<font color="blue">Tervetuloa!</font>
<font color="blue">Tervetuloa!</font>
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Murhaaja autiossatalossa Jatkoa

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Dublo
Shrimp
Shrimp
Dublo


Viestien lukumäärä : 63
Join date : 11.12.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Helsinki

Murhaaja autiossatalossa Jatkoa Empty
ViestiAihe: Murhaaja autiossatalossa Jatkoa   Murhaaja autiossatalossa Jatkoa EmptyPe Joulu 18, 2009 9:24 pm

Murhaaja lähti Dublon perään kuin salama! Mutta yhtäkkiä portaat muuttuivat liukumäeksi kellariin ja murhaaja jäi kotiin. Mitä helvettiä. Huusi Dublo. Olet turvassa. Sanoi Lobstershow. Kiitos lobster pelastit henkeni! Varo vain ettet paina ALERT nappulaa murhaaja pääsee heti sisään. Olen varovainen mutta voisitko viedä minut kotiini? (Lobstershow on Dublon kummisetä joka on professori) Voi ei katso tuonne ylös sieltä tippuu palasia jotka tippuvat suoraan Alert nappulan päälle! Palaset osuivat suoraan Alert nappulan päälle mutta Lobstershow sai idean. I have a idea! Tiedän mistä tuo luukku sulkeutuu! Tapamme murhaajan kun hän hyppää luukusta. Laitamme luukun kiinni ja häneltä lähtee jalat irti ja saamme palkkion varmaan. Murhaaja hyppäsi luukusta ja laitoimme luukun kiinni myöhässä. JUOKSE! Huusi lobstershow. Se ei ollut murhaaja vaan poliisi. Hei älkää juosko olen poliisi! (Poliisi oli Dublon isä Z0mglol) Moro isä! Tämä on ollut kammottavin kokemus mikä minulla on ollut. Tiedämme kuka murhaaja on saimme hänet kiinni hän on vanha tuttu boneblast joka on ennenkin murhannut presidentin. Dublon äiti itki kun hän näki Dublon ja meni halaamaan häntä. Terve taas äiti. Nyt menemme kotiin lämmittelemään. Ja niin he elivät onnelisena elämänsä loppuun asti. Jatko osaa saattaa tulla
Takaisin alkuun Siirry alas
Z0mglol
Crab
Crab
Z0mglol


Viestien lukumäärä : 228
Join date : 20.10.2009
Paikkakunta : Padasjoki

Murhaaja autiossatalossa Jatkoa Empty
ViestiAihe: Vs: Murhaaja autiossatalossa Jatkoa   Murhaaja autiossatalossa Jatkoa EmptyPe Joulu 18, 2009 9:27 pm

:O Olen poliisi ja sun isäs Smile Jatkokin oli hyvä.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Murhaaja autiossatalossa Jatkoa
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Murhaaja autiossatalossa
» Tomaattien loputon sota..
» Jarmo on mies

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Tarinat :: Pelottavat-
Siirry: